$$ \newcommand{\floor}[1]{\left\lfloor{#1}\right\rfloor} \newcommand{\ceil}[1]{\left\lceil{#1}\right\rceil} \renewcommand{\mod}{\,\mathrm{mod}\,} \renewcommand{\div}{\,\mathrm{div}\,} \newcommand{\metar}{\,\mathrm{m}} \newcommand{\cm}{\,\mathrm{cm}} \newcommand{\dm}{\,\mathrm{dm}} \newcommand{\litar}{\,\mathrm{l}} \newcommand{\km}{\,\mathrm{km}} \newcommand{\s}{\,\mathrm{s}} \newcommand{\h}{\,\mathrm{h}} \newcommand{\minut}{\,\mathrm{min}} \newcommand{\kmh}{\,\mathrm{\frac{km}{h}}} \newcommand{\ms}{\,\mathrm{\frac{m}{s}}} \newcommand{\mss}{\,\mathrm{\frac{m}{s^2}}} \newcommand{\mmin}{\,\mathrm{\frac{m}{min}}} \newcommand{\smin}{\,\mathrm{\frac{s}{min}}} $$

Prijavi problem


Obeleži sve kategorije koje odgovaraju problemu

Još detalja - opišite nam problem


Uspešno ste prijavili problem!
Status problema i sve dodatne informacije možete pratiti klikom na link.
Nažalost nismo trenutno u mogućnosti da obradimo vaš zahtev.
Molimo vas da pokušate kasnije.

Кртице

Напиши програм који имплементира игрицу хватања кртица. На пољу постоји 9 кртица, оне насумично излазе из рупе и задржавају се на површини или у рупи насумично одређено време. Када играш кликне мишем на кртицу док је ван рупе, она се сматра ухваћеном (и више се не спушта). Циљ игре је да се ухвате све кртице.

Анимацију можеш реализовати помоћу следећих слика кртице (именоване као krtica1.png, …, krtica10.png).

../_images/krtica1.png ../_images/krtica2.png ../_images/krtica3.png ../_images/krtica4.png ../_images/krtica5.png ../_images/krtica6.png ../_images/krtica7.png ../_images/krtica8.png ../_images/krtica9.png ../_images/krtica10.png